Stała obsługa prawna - Legal Help Desk
Usługa Legal Help Desk polega na kompleksowym wsparciu Klienta, w tym jego wewnętrznego zespołu prawnego, w bieżącej, codziennej obsłudze prawnej, przede wszystkim sieci i centrów handlowych. Dzięki położeniu nacisku na komunikację czujesz się, jakby partnerzy naszej Kancelarii siedzieli w pokoju obok i czekali na Twoje zlecenie.
Gwarantujemy Twojej firmie:
- Dostępność - możesz prowadzić z nami konsultacje telefoniczne i mailowe w godzinach od 9 do 17;
- Nasze doświadczenie - Dział Korporacyjny Kancelarii posiada ponad 10-letnie doświadczenie w obsłudze prawnej centrów i sieci handlowych o najróżniejszej specyfice;
- Szybkość – gwarantujemy, że mniej skomplikowane umowy czy zagadnienia prawne załatwimy tego samego, lub następnego dnia roboczego. Zlecenia bardziej skomplikowane zrealizujemy w terminie, który wspólnie ustalimy. Gwarantujemy, że nie przekroczymy tego terminu;
- Wygodę - kontaktujesz się z nami „tak jak wolisz” - telefonicznie, mailowo, na czacie czy w drodze wideokonferencji – w zależności od tego co będzie dla Ciebie w danej chwili wygodniejsze i bardziej praktyczne;