POLITYKA PRYWATNOŚCI
§ 1
Postanowienia wstępne
- Niniejsza polityka prywatności i polityka Cookies określa zasady przetwarzania i ochrony danych osobowych przekazanych przez Użytkowników oraz plików Cookies, pojawiających się na stronie internetowej: http://causafinita.pl.
- Administratorem danych osobowych jest Kancelaria Prawnicza Causa Finita Szczepanek i Wspólnicy Sp. K. w Rzeszowie przy Alei Tadeusza Rejtana 36, 35-310 Rzeszów, posługująca się numerami NIP 7381820665 i REGON 691755714.
- Wszelkie dane osobowe i adresowe podane przez Użytkownika na stronie http://causafinita.pl. nie będą w jakikolwiek sposób udostępniane ani odsprzedawane osobom trzecim.
§ 2
Definicje
„Administrator”, „Kancelaria” – Kancelaria Prawnicza Causa Finita Szczepanek i Wspólnicy Sp. K. w Rzeszowie przy Alei Tadeusza Rejtana 36, 35-310 Rzeszów, posługująca się numerami NIP 7381820665 i REGON 691755714.
„Użytkownik” – każdy podmiot przebywający na stronie i korzystający z niej.
„Strona” – strona internetowa znajdująca się pod adresem http://causafinita.pl.
„Formularz kontaktowy” – formularz znajdujący się Stronie, w którym Użytkownicy Strony zamieszczają niezbędne informacje i dane w celu wykonania usługi/realizacji przesłanego zgłoszenia.
§ 3
Zakres i cele przetwarzania danych osobowych, czas ich przetwarzania
- Kancelaria w ramach swojej działalności zbiera i przetwarza dane osobowe w:
- celach wynikających z prawnie uzasadnionych interesów Kancelarii, który polega na:
- prowadzeniu marketingu bezpośredniego naszych towarów lub usług (w granicach przewidzianych przez obowiązujące przepisy oraz kodeksy etyki zawodowej);
- prowadzeniu korespondencji za pomocą wszelkich znanych technologii, w tym: poczty tradycyjnej, poczty elektronicznej (e-mail) lub innych metod komunikacji (np. komunikatorów internetowych);
- nawiązywaniu kontaktu telefonicznego;
- nawiązaniu kontaktu z Użytkownikiem w celu odpowiedzi na pytania zawarte w formularzu;
- inicjowaniu i podtrzymywaniu kontaktów związanych z prowadzoną działalnością gospodarczą;
- prawidłowym wyświetlaniu naszych witryn internetowych oraz usprawnianiu witryny internetowej;
- w celu wykonania zawartych umów lub podjęciu działań celem zawarcia umowy na żądanie Użytkowników;
- w celu wykonania ciążących na Kancelarii obowiązków wynikających z obecnie obowiązujących przepisów prawnych, w szczególności w zakresie prawa podatkowego, przepisów o rachunkowości lub archiwizacji, przepisów o przeciwdziałaniu praniu brudnych pieniędzy, ustawy o radcach prawnych itd.
- Dane o których mowa w punkcie pierwszym powyżej będą przetwarzane przez czas utrzymywania się interesu w związku z którym są przetwarzane.
- Dane o których mowa w punkcie drugim powyżej będą przetwarzane przez okres obowiązywania umowy, jak również dalszy okres niezbędny do pełnej realizacji wynikających z umowy praw i obowiązków.
- Czas przetwarzania danych, o których mowa w punkcie trzecim powyżej determinowany jest wówczas przez przepisy stanowiące podstawę danego obowiązku.
§ 4
Prawa użytkowników
- Przetwarzanie danych osobowych Użytkowników odbywa się na zasadzie dobrowolności, jednakże w zależności od okoliczności odmowa udostępnienia danych lub żądanie ich usunięcia może uniemożliwić Kancelarii kontakt z Użytkownikiem bądź wykonanie usługi.
- Przesyłanie informacji handlowych drogą elektroniczną uzależnione jest od otrzymania uprzedniej zgody Użytkownika, w tym udzielonej poprzez zapisanie się do newslettera lub uzupełnienie Formularza kontaktowego.
- Użytkownikom przysługują następujące prawa:
- prawo dostępu do przetwarzanych przez Kancelarię danych osobowych;
- prawo sprostowania (poprawienia) danych osobowych przetwarzanych przez Kancelarię;
- prawo usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych do innego administratora.
- Niezależnie od powyższych uprawnień, Użytkownikowi przysługuje prawo do wniesienia sprzeciwu względem przetwarzania danych, które realizowane jest w oparciu o prawnie uzasadniony interes Kancelarii. Wówczas:
- jeżeli dane osobowe są przetwarzane na cele marketingu – Kancelaria niezwłocznie zaprzestanie takiego przetwarzania;
- jeżeli podstawą przetwarzania danych jest interes innego rodzaju – Kancelaria zaprzestanie takiego przetwarzania, chyba że wykaże:
- że wspomniany interes jest nadrzędny wobec interesów, praw i wolności Użytkowników lub też
- istnienie podstawy do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.
§ 5
Formularz kontaktowy
- Skontaktowanie się z Kancelarią za pośrednictwem Formularza kontaktowego wymaga wskazania przez Użytkownika następujących danych osobowych:
- imienia i nazwiska;
- adresu e-mail.
- W szczegółowej części Formularza kontaktowego Użytkownik formułuje wiadomość/pytanie do Kancelarii w sposób możliwie precyzyjny i zwięzły, z zapewnieniem anonimizacji przekazywanych danych.
- Wypełnienie formularza ma na celu przekazanie Kancelarii podstawowych informacji dotyczących sprawy, w celu uzyskania porady prawnej. Wypełnienie i przesłanie Formularza kontaktowego jest dobrowolne i niezobowiązujące, w szczególności sam fakt wypełnienia i przesłania Formularza kontaktowego nie rodzi po stronie Użytkownika ani Kancelarii żadnych zobowiązań finansowych. Warunki uzyskania porady prawnej dotyczącej sprawy ustalane są bezpośrednio z Kancelarią.
- Kancelaria przetwarza dane osobowe podane przez Użytkowników wyłącznie w celu skontaktowania się z Użytkownikiem w opisanej sprawie, po uzyskaniu uprzedniej zgody Użytkownika.
- Dane osobowe Użytkowników są przetwarzane w związku z udzieleniem przez Użytkownika zgody na takie przetwarzanie.
- Dane osobowe Użytkowników będą przetwarzane do czasu ustania celu ich przetwarzania lub do czasu wycofania zgody przez Użytkownika.
§ 6
Witryny internetowe stron trzecich
Strony internetowe wchodzące w skład Strony Kancelarii mogą zawierać odnośniki do stron internetowych stron trzecich. Właściciele i administratorzy zewnętrznych stron internetowych mogą gromadzić, używać i dane internetowe w oparciu o inne warunki niż te sprecyzowane w niniejszej polityce prywatności – Użytkownik powinien zapoznać się z ich polityką prywatności.
§ 7
Pliki Cookies
Kancelaria wykorzystuje cookies. Są to niewielkie pliki zapisywane przez przeglądarkę na komputerze Użytkownika, w którym przechowywane są ustawienia i inne informacje używane na odwiedzanych przez niego stronach. Pliki cookies zapisywane przez Stronę Kancelarii, wykorzystywane są do monitorowania interakcji Użytkowników z witryną oraz celów statystycznych.
§ 8
Google Analytics
Strona Kancelarii korzysta z Google Analytics, usługi analizy oglądalności stron internetowych udostępnianej przez Google, a wykorzystującej informacje generowane przez cookie, na temat korzystania z tej Strony.
§ 9
Zmiany w polityce prywatności; zmiany w polityce Cookie
- Administrator zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w niniejszej Polityce Prywatności. O zmianie Użytkownik zostanie poinformowany poprzez zamieszczenie nowej treści dokumenty pod tym samym adresem URL.
- Administrator zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w Polityce Cookie bez konieczności informowania o tym Użytkowników. O zmianie Użytkownik zostanie poinformowany poprzez zamieszczenie nowej treści dokumenty pod tym samym adresem URL.
- Wprowadzone zmiany w polityce prywatności i polityce Cookie wchodzą w życie w dniu ich publikacji na Stronie.