Legal Help Desk - prezentacja produktu

Usługa LEGAL HELP DESK to produkt prawniczy skierowany do przedsiębiorców z branży nieruchomości komercyjnych oraz do sieci handlowych. Polega ona na stałym, kompleksowym, skutecznym i efektywnym wsparciu Klienta, w tym wewnętrznego zespołu prawnego, w bieżącej, codziennej obsłudze prawnej zarówno centrów, jak i sieci handlowych. Jest rezultatem ponad dziesięciu lat doświadczeń i obserwacji potrzeb naszych Klientów przy okazji realizacji takich projektów jak: „Millenium Hall” w Rzeszowie, Galeria Wołomin w Wołominie, Galeria Tomaszów w Tomaszowie Mazowieckim, Centrum „Sukcesja” w Łodzi, „Korony” w Kielcach, „Mosty” w Płocku, Galeria „Leszno” w Lesznie, Galeria Piastów w Legnicy, Galeria Świdnicka w Świdnicy, Galeria „Twierdza” w Zamościu, a także sieci handlowych, takich jak Media Expert.

Na jakich założeniach opiera się LEGAL HELP DESK?

LEGAL HELP DESK to produkt dla firm, w których dzień po dniu mija z prędkością światła i trzeba szybko podejmować wiele decyzji w prostych sprawach. LEGAL HELP DESK jest wyjątkowy, gdyż opiera się na trzech założeniach:

  • stała dostępność prawników – gwarantujemy w godzinach od 9 do 17 stałą dostępność naszych prawników – możesz w dogodnej dla Ciebie chwili prowadzić z nimi konsultacje w kanale wideo z możliwością współdzielenia ekranu, a także konsultacje telefoniczne i mailowe (co nie zmienia oczywiście faktu, że w nagłych sprawach rozmawiamy z Klientami o każdej porze);
  • natychmiastowa reakcja - gwarantujemy że zlecane sprawy zrealizujemy tego samego, lub następnego dnia roboczego. Sprawy bardziej skomplikowane załatwiamy w terminie ustalonym z Klientem. Gwarantujemy, że nie przekroczymy tego terminu;
  • komunikacja w drodze wideokonferencji – bo ta forma komunikacji posiada wszelkie zalety spotkania „na żywo”, pozwalając jednocześnie optymalizować kosztowo funkcjonowanie Klienta oraz oszczędzać jego czas;

Skontaktuj się z nami

Imię i nazwisko
Adres email
Numer telefonu
Wiadomość


Zadzwoń teraz Skype'm!
Prosto i szybko!